سفارش ساخت بازی
سطح بازی مورد نظر خود را انتخاب نمایید
موتور بازی سازی مورد نظر خود را انتخاب نمایید
سبك بازی را انتخاب نمایید
نام:
نام خانوادگی:
نام مدرسه:
نام معلم:
تلفن تماس:
آی تلگرام:
توضیحات :
مدت زمان تولید دو روز كاری
هزینه تولید پروژه 300.000 تومان

موتور بازی سازی مورد نظر خود را انتخاب نمایید
سبك بازی را انتخاب نمایید
نام:
نام خانوادگی:
نام دانشگاه:
نام استاد:
تلفن تماس:
آی تلگرام:
توضیحات :
مدت زمان تولید پنج روز كاری
هزینه تولید پروژه 600.000 تومان

موتور بازی سازی مورد نظر خود را انتخاب نمایید
سبك بازی را انتخاب نمایید
نام:
نام خانوادگی:
نام دانشگاه:
نام استاد:
تلفن تماس:
آی تلگرام:
توضیحات :
مدت زمان تولید پانزده روز كاری
هزینه تولید پروژه 2.000.000 تومان

برای ساخت بازی و مشاوره رایگان با آی دی تلگرام زیر تماس بگیرید: Tfh1368
برای ساخت بازی و مشاوره رایگان با آی دی تلگرام زیر تماس بگیرید: Tfh1368


بازی های سبك پلتفرم (ساده)


بازی‌کننده در این نوع بازی مجبور به پرش از روی موانع مختلف یا بالا رفتن از سدهای فیزیکی است، مانند بازی سوپر ماریو یا بازی سونیك

گرافیك آماده
تعداد مراحل 2
منوی ورود ساده
حركات حركت به طرفین- پرش- دشمن ثابت
سورس كد
خروجی ویندوز
خروجی اندروید
صدا گذاری
درج اطلاعات شما در بازی
درج اطلاعات درخواستی


بازی های سبك پلتفرم (متوسط)


بازی‌کننده در این نوع بازی مجبور به پرش از روی موانع مختلف یا بالا رفتن از سدهای فیزیکی است، مانند بازی سوپر ماریو یا بازی سونیك

گرافیك آماده
تعداد مراحل 5
منوی ورود نیمه حرفه ای
حركات حركت به طرفین- پرش- شلیك- دشمنان متحرك
سورس كد
خروجی ویندوز
خروجی اندروید
صدا گذاری
درج اطلاعات شما در بازی
درج اطلاعات درخواستی


بازی های سبك پلتفرم (حرفه ای)


بازی‌کننده در این نوع بازی مجبور به پرش از روی موانع مختلف یا بالا رفتن از سدهای فیزیکی است، مانند بازی سوپر ماریو یا بازی سونیك

گرافیك آماده-حرفه ای
تعداد مراحل 10
منوی ورود حرفه ای
حركات حركت به طرفین- پرش- شلیك- دشمنان متحرك- دشمن تیر انداز- دشمن دارای هوش مصنوعی- حركات خاص كاراكتر- تغییر اصلحه
سورس كد
خروجی ویندوز
خروجی اندروید
صدا گذاری
درج اطلاعات شما در بازی
درج اطلاعات درخواستی


بازی های جنگی (ساده)


محوریت اصلی این نوع بازی ها بر روی پیروزی در جنگ استوار است و شما باید با غلبه بر دشمنان مراحل را به پایان برسانید. مانند جنگ هوایی یا جنگ تانكی

گرافیك آماده
تعداد مراحل 2
منوی ورود ساده
حركات حركت به طرفین- شلیك- دشمن ثابت
سورس كد
خروجی ویندوز
خروجی اندروید
صدا گذاری
درج اطلاعات شما در بازی
درج اطلاعات درخواستی


بازی های جنگی (متوسط)


محوریت اصلی این نوع بازی ها بر روی پیروزی در جنگ استوار است و شما باید با غلبه بر دشمنان مراحل را به پایان برسانید. مانند جنگ هوایی یا جنگ تانكی

گرافیك آماده
تعداد مراحل 5
منوی ورود نیمه حرفه ای
حركات حركت به طرفین-  شلیك- دشمنان متحرك- جوایز حین جنگ
سورس كد
خروجی ویندوز
خروجی اندروید
صدا گذاری
درج اطلاعات شما در بازی
درج اطلاعات درخواستی


بازی های جنگی (حرفه ای)


محوریت اصلی این نوع بازی ها بر روی پیروزی در جنگ استوار است و شما باید با غلبه بر دشمنان مراحل را به پایان برسانید. مانند جنگ هوایی یا جنگ تانكی

گرافیك آماده-حرفه ای
تعداد مراحل 10
منوی ورود حرفه ای
حركات حركت به طرفین-  شلیك- دشمنان متحرك- دشمنان ثابت- هوش مصنوعی- جوایز حین جنگ- ارتقا- تغییر صلاح
سورس كد
خروجی ویندوز
خروجی اندروید
صدا گذاری
درج اطلاعات شما در بازی
درج اطلاعات درخواستی


بازی های مسابقه ای (متوسط)


محوریت اصلی این نوع بازی ها پیروزی بر رقبا در مسابقات است معمولا مسابقات با وسایل نقلیه انجام میپذیرد.

گرافیك آماده
تعداد مراحل 5
منوی ورود نیمه حرفه ای
حركات حركت- مسابقه با رقبای كامپیوتری-
سورس كد
خروجی ویندوز
خروجی اندروید
صدا گذاری
درج اطلاعات شما در بازی
درج اطلاعات درخواستی


بازی های مسابقه ای (حرفه ای)


محوریت اصلی این نوع بازی ها پیروزی بر رقبا در مسابقات است معمولا مسابقات با وسایل نقلیه انجام میپذیرد.

گرافیك آماده-حرفه ای
تعداد مراحل 10
منوی ورود حرفه ای
حركات حركت- مسابقه با رقبای كامپیوتری- ماژول های خاص در حین مسابقه- ارتقا و شخصی سازی وسیله
سورس كد
خروجی ویندوز
خروجی اندروید
صدا گذاری
درج اطلاعات شما در بازی
درج اطلاعات درخواستی


بازی های آموزشی ای (متوسط)


محوریت اصلی این نوع بازی ها آموزش است. مانند آموزش الفبا فارسی یا انگلیسی و آموزش ریاضی

گرافیك آماده
تعداد مراحل 0
منوی ورود نیمه حرفه ای
حركات آموزش جزئی بحث
سورس كد
خروجی ویندوز
خروجی اندروید
صدا گذاری
درج اطلاعات شما در بازی
درج اطلاعات درخواستی


بازی های آموزشی ای (حرفه ای)


محوریت اصلی این نوع بازی ها آموزش است. مانند آموزش الفبا فارسی یا انگلیسی و آموزش ریاضی

گرافیك آماده-حرفه ای
تعداد مراحل 0
منوی ورود حرفه ای
حركات آموزش كلی- ثبت امتیاز
سورس كد
خروجی ویندوز
خروجی اندروید
صدا گذاری
درج اطلاعات شما در بازی
درج اطلاعات درخواستی
افزونه اختصاصی تایپ فارسی در گیم میکر-ورژن دو افزونه اختصاصی تایپ فارسی در گیم میکر-ورژن دو افزونه اختصاصی تایپ فارسی در گیم میکر-ورژن دو


افزونه اختصاصی تایپ فارسی در گیم میکر نسخه دو با قابلیت خط بندی اتوماتیک و سانسور کلمات  افزونه موجود به صورت اختصاصی در سال 1393 توسط توحید فتحی حبشی  آماده گردیده و تا کنون به صورت محدود نشر داده شده و در بازیهای متعددی جهت پشتیبانی از زبان فارسی از این افزونه بهره گرفته شده است. افزونه موجود توانایی ساپورت تمامی زبانهای زنده دنیا (بجز 7 زبان )را دارا میباشد ، بسیار بهینه بوده و در صورت استفاده صحیح به هیچ عنوان شاهد افت فریم نخواهید بود . لازم به ذکر است افزونه موجود هیچ گونه مشابه خارجی و یا داخلی ندارد و تنها افزونه فارسی نویسی با قابلیت خط بندی میباشد. با در نظر داشتن تلاشهای انجام گرفته در برنامه نویسی افزونه مربوطه تقاضامند است در بازی های خود از سازنده افزونه و گروه بید گیمز تشکر به عمل آورید (در صورتی که انتشار این افزونه بازخورد مناسبی داشته باشد منتظر هدایای بعدی بید گیمز از جمله نسخه

ادامه مطلب
ساخت چت روم با سی شارپ: قسمت دوم ساخت چت روم با سی شارپ: قسمت دوم ساخت چت روم با سی شارپ: قسمت دوم


در قسمت قبل آموزش ما یک سرور را در حالت listening قرار دادیم و همچنین بسته های دریافتی را تفکیک کردیم و آنها را به تابعی با نام handle_packet ارسال کردیم. در این بخش از آموزش ما بسته های مورد استفاده را تعریف میکنیم. ما به دو بسته نیاز داریم که به شکل زیر آنها را تعریف میکنیم. بسته با شناسه 1 نوع بسته: کلاینت به سرور مقادیر بازگشتی: ندارد مقادیر ارسالی: متن چت همراه با نام ارسال کننده (از نوع رشته) وظیفه: ارسال چت های کاربر به سرور بسته با شناسه 2 نوع بسته: سرور به کلاینت مقادیر بازگشتی: ندارد مقادیر ارسالی: متن چت های سایر کاربران(از نوع رشته) وظیفه : ارسال چت های سایر کاربران به کاربر ممکن است در نگاه اول تعاریف بالا کمی ترسناک به نظر بیایند، پس بیایید تک تک اصطلاحات آن را بشکافیم. در تعاریف بالا نوع بسته جهت بسته را نشان میدهد که بسته با شناسه یک به دلیل این که باید داده ای

ادامه مطلب
آموزش ساخت بازی آنلاین-نوبتی(قسمت چهارم) آموزش ساخت بازی آنلاین-نوبتی(قسمت چهارم) آموزش ساخت بازی آنلاین-نوبتی(قسمت چهارم)


قبل از ادامه آموزش برخی دوستان در ورژن گیم میکر استودیو 1.4.1522 و 1.4.1657 با خطایی مواجه شدن که با توجه به استفاده از گیم میکر استودیو 1.4.1760 برای آموزش چنین خطایی در این ورژن مشاهده نشده بود در هر صورت کدهای زیر رو جایگزین کدهای ایونت .Create. ابجکت obj_loading_player کنید تا مشکل رفع گردد. get =http_get( string ( ׳https://gmstudio.ir/online_tenbase/player.php?name=׳ ) + string(global.username)+ string(׳&hero=׳)+ string(global.userhero)) image_speed=0.5 show=0 size=0 alarm[0]=150  بریم سراغ ادامه کار چهار اسپرایت با نامهای spr_h_1_attack و spr_h_2_attack و spr_h_3_attack وspr_h_4_attack برای نمایش حالات حمله کاراکتر هامون ایجاد میکنیم و اسپرایت های مربوطه رو لود میکنیم و یک اسپرایت با نام spr_power برای نمایش میزان قدرت حمله ایجاد میکنیم. یه ابجکت با نام obj_power ایجاد میکنیم و در ایونت .Create. کدهای زیر رو وارد میکنیم. image_speed=0.5 klid=0 alarm[0]=10 خط اول که سرعت حرکت فریمهای اسپرایته  خط دوم یه متغییره برای جلوگیری از تداخل دو کلیک که به یه شرط در همین ابجکت وابسته میکنیم خط سوم یه آلارم هست برای تغییر وضعیت متغییر خط قبلی در ایونت آلارم

ادامه مطلب
 آموزش ثبت امتیاز آنلاین (قسمت سوم)  آموزش ثبت امتیاز آنلاین (قسمت سوم)  آموزش ثبت امتیاز آنلاین (قسمت سوم)


خب تو دو سری قبلی آموزش ما ثبت و نمایش ده نفر برتر لیست رو پیاده سازی کردیم بعد کمی لیست رو ارتقاء دادیم حالا ممکنه ما قصد نمایش 10 نفری رو داشته باشیم که پلیرمون تو اون لیست قرار داره برای این کار تغییرات زیر رو اعمال میکنیم کدهای فایل score.php رو به صورت زیر تغییر میدیم (البته چون سورسهای قبلی رو ممکنه دوستان استفاده کنن من یه فایل جدید زدم با نام score1.php) <? $pdo = new PDO(׳mysql:host=localhost;dbname=your DB׳,׳Your user׳,׳your Pass׳); $array = array(); $names=$_GET[׳name׳]; $res=$pdo->query(" SELECT * FROM bestscore where name=׳$names׳"); foreach($res as $row) { $score=$row[׳score׳] ; } $res=$pdo->query("SELECT * FROM bestscore WHERE score>$score "); $num = $res->rowCount(); $number=ceil($num/10); $number=($number)*10; $res=$pdo->query(" SELECT * FROM bestscore ORDER BY score DESC limit $number,10"); foreach($res as $row) { $name=$row[׳name׳] ; $score=$row[׳score׳] ; array_push($array,array("score"=>"$score","name"=>"$name")); } $res=$pdo->query(" SELECT * FROM bestscore where name=׳$names׳"); foreach($res as

ادامه مطلب
آموزش ساخت بازی آنلاین-نوبتی(قسمت سوم) آموزش ساخت بازی آنلاین-نوبتی(قسمت سوم) آموزش ساخت بازی آنلاین-نوبتی(قسمت سوم)


قبل از اینکه بریم سراغ آموزش لازمه یه کد رو توی ایونت .draw. آبجکت obj_helthbar اصلاح کنیم تا نام کاربری دو طرف بازی زیر اسپرایت نوار زندگی (healthbar) نمونه و نمایش داده بشه برای این کار در این اونت آبجکت خط 8 رو منتقل میکنیم به خط 1 در این صورت کدهای این ایونت به صورت زیر در میاد. draw_sprite(sprite_index,0,x,y) draw_healthbar(x+143,y+66,x+291, y+85, global.heath,c_black, c_aqua,c_aqua,0,1,0) draw_healthbar(x+496,y+66,x+344, y+85, global.e_heath,c_black, c_aqua,c_aqua,0,1,0) draw_set_colour(c_white) draw_text(x+180,y+43,global.username) draw_text(x+457,y+43,global.e_username) نتیجه این کارمون نمایش نام کاربری دو طرف در بخش مربوطه به رنگ سفید هست (تست1 و تست2 در تصویر زیر) به صورت زیر خب بریم سراغ کار خودمون چهار تا اسپرایت ایجاد میکنیم برای نمایش حالات ضربه و دفاع کاراکتر با نامهای spr_but1 و spr_but2 وspr_but3 وspr_but4 (برای این آموزش یکی از همین اسپرایتها کافیه برای آموزش بعدی هر 4 مورد الزامیه) یه چندتا متغییر گلوبال جدید لازم داریم و این متغییر ها رو در آبجکت obj_global ایونت .Create. ایجاد میکنیم که کدهای این ایونت به صورت زیر تغییر پیدا میکنه randomize() global.username="" global.userhero=0 global.heath=100 global.e_username=0 global.e_userhero=0 global.e_heath=100 global.tern=0 ////new global.file="" global.attack=0 global.e_attack=0 //// برای اینکه

ادامه مطلب
 آموزش ساخت بازی آنلاین-نوبتی(قسمت دوم)  آموزش ساخت بازی آنلاین-نوبتی(قسمت دوم)  آموزش ساخت بازی آنلاین-نوبتی(قسمت دوم)


در این بخش قصد داریم با استفاده از php دو پلیر رو وارد یک روم کنیم که آماده مبارزه باشن. یه اسپرایت با نام spr_loading برای زمانی که پلیر منتظر ورود پلیر دوم و شروع بازی هست میسازیم. چهار اسپرایت با نامهای spr_h_1_stop و spr_h_2_stop و spr_h_3_stop و spr_h_4_stop برای نمایش حالت ایست کاراکتر ها ایجاد میکنیم یه اسپرایت هم برای نمایش جان به نام spr_healthbar ایجاد میکنیم. یه آبجکت با نام obj_loading_player ایجاد میکنیم و این آبجکت رو در لابی یا محل انتظار قرار میدیم که پلیر منتظر پلیر بعدی هست در ایونت .Create. همین آبجکت کدهای زیر رو وارد میکنیم http_get(string(׳http://gmstudio.ir/online_tenbase/player.php?name=׳) +string(global.username)+string(׳&hero=׳)+string(global.userhero)) get = ׳׳ image_speed=0.5 show=0 size=0 alarm[0]=150 خط اول , دوم اطلاعات کاربر (نام و کاراکتر انتخابیش) رو به سرور ارسال میکنیم تا ثبت بشه خطوط 4 تا 9 چند متغییر ایجاد کردیم که بعدا لازممون میشه خط 12 آلارم رو برابر 150 قرار میدیم که برابر 5 ثانیه میشه و قراره کدهای بررسی سرور رو در این ایونت قرار بدیم تا چک کنه ببینه کاربر دیگه ای وارد شده

ادامه مطلب
آموزش ساخت بازی آنلاین-نوبتی(قسمت اول) آموزش ساخت بازی آنلاین-نوبتی(قسمت اول) آموزش ساخت بازی آنلاین-نوبتی(قسمت اول)


خب بریم سراغ درخواست بعدی که تعداد لایک قابل قبولی دریافت کرده تو لیست قبل اینکه آموزش ساخت بازی آنلاین رو شروع کنیم لازمه ذکر کنم دوستان دقت کنید بازی آفلاین ، آنلاین نمیشه از این حرفهای اعصاب خورد کن نزنید بازی آفلاین برای اینکه آنلاین بشه باید از اول طراحی بشه که میشه بازی جدید و همون بازی نیست پس بازی آفلاین ، آنلاین نمیشه . در مورد ایده بازی هم لازمه بگم بازی شما حتما باید ایده مناسبی برای آنلاین شدن داشته باشه و هر ایده ای رو نمیشه آنلاین طراحی کرد. در این سری میخواهم یه بازی نوبتی (turn based) رو آموزش بدم بازی های نوبتی در کل بازی هایی هستن که پلیر یه حرکت انجام میده و منتظر حرکت پلیر بعدی میمونه تا پلیر دوم حرکتش رو انجام بده بعد پلیر اول میتونه حرکت کنه (در برخی موارد هر دو پلیر با هم حرکت انجام میدن) خب بریم پنج اسپرایت با نامهای spr_hero1

ادامه مطلب
آموزش ثبت امتیاز آنلاین (قسمت دوم) آموزش ثبت امتیاز آنلاین (قسمت دوم) آموزش ثبت امتیاز آنلاین (قسمت دوم)


خب بریم یکم ثبت امتیاز رو بهتر کنیم و یکم حرفه ای ترش کنیم اگه دقت کرده باشین هر امتیازی که به سرور ارسال میکنیم به راحتی ثبت میشه ولی این اصلا درست نیست باید کاری کنیم هر فرد یه باربتونه امتیاز ثبت کنه ودفعات بعدی اگه امتیاز جدیدش بیشتر از امتیاز ثبت شده بود امتیازش آپدیت بشه. برای این کار فایل submit.php رو تغییر میدیم و کدهای زیر رو جایگزینش میکنیم. <? $pdo = new PDO(׳mysql:host=localhost;dbname=your DB׳,׳Your user׳,׳your Pass׳); $name=$_GET[׳name׳]; $score=$_GET[׳score׳]; $res01=$pdo->query("SELECT * FROM bestscore where name=׳$name׳"); $num = $res01->rowCount(); if($num>׳0׳) { $res=$pdo->query("SELECT * FROM bestscore where name=׳$name׳"); foreach($res as $row) { $scores=$row[׳score׳] ; } if($scores<$score) { $res0=$pdo->query("UPDATE bestscore SET score=׳$score׳ WHERE name=׳$name׳ "); } } else { $res=$pdo->query("INSERT INTO bestscore (name,score) VALUES (׳$name׳,׳$score׳ )"); } $pdo=null; ?> این همون فایل قبلیه که چند خط و شرط بهش اضافه کردیم. خط اول شروع کد نویسی php هست و خط 28 پایان کد نویسی هست که الزامیه (your DB:نام دیتابیس شما ، Your user:یوزر

ادامه مطلب
آموزش ثبت امتیاز آنلاین (قسمت اول) آموزش ثبت امتیاز آنلاین (قسمت اول) آموزش ثبت امتیاز آنلاین (قسمت اول)


خب بریم سراغ درخواست بعدی دوستان که آموزش ثبت امتیاز آنلاین هست میتونید لیست درخواستها رو در اینجا مشاهده کنید که به ترتیب آموزش میدم میتونید با ای دی من در تلگرام جهت اضافه کردن درخواست به لیست تماس بگیرین. خیلی ساده بریم یه جدول در mysql بسازیم من این جدول رو با نام bestscore میسازم سه تا ستون داره با نامها id ، name ، score خب ستون ای دی از نوع عددی تکرار ناپذیر اتوماتیک ، ستون نام از نوع varchar و ستون اسکور از نوع int هست. خیلی ساده جدولمون رو ساختیم بریم سراغ فایل php که امتیازمون رو از گیم میکر بگیره و تو همین جدول ثبت کنه. اسم این فایلمون رو میذارم submit.php کدهای زیر رو میزنم تو این فایل <? $pdo = new PDO(׳mysql:host=localhost;dbname=your DB׳,׳Your user׳,׳your Pass׳); $name=$_GET[׳name׳]; $score=$_GET[׳score׳]; $res=$pdo->query("INSERT INTO bestscore (name,score) VALUES (׳$name׳,׳$score׳ )"); $pdo=null; ?>   خط اول شروع کد نویسی php هست و خط 12 پایان کد نویسی هست که الزامیه (your DB:نام دیتابیس شما ، Your

ادامه مطلب
افزونه اختصاصی تایپ فارسی در گیم میکر افزونه اختصاصی تایپ فارسی در گیم میکر افزونه اختصاصی تایپ فارسی در گیم میکر


افزونه اختصاصی تایپ فارسی در گیم میکر نسخه یک افزونه موجود به صورت اختصاصی در سال 1391 توسط توحید فتحی حبشی  برنامه نویسی گردیده و تا کنون به صورت محدود نشر داده شده و در بازیهای متعددی جهت پشتیبانی از زبان فارسی از این افزونه بهره گرفته شده است. اسکریپت موجود در مارکت یویو گیم به قیمت 9.99 دلار برای فروش ارسال گردیده ولی برای هم وطنان گرامی داخل کشور به صورت رایگان در سایت به عنوان هدیه بید گیمز قرار داده میشود. افزونه موجود توانایی ساپورت تمامی زبانهای زنده دنیا (بجز 7 زبان )را دارا میباشد ، بسیار بهینه بوده و در صورت استفاده صحیح به هیچ عنوان شاهد افت فریم نخواهید بود . در صورت استفاده غیر اصولی از اسکریپت موجود با توجه به تستهای انجام شده میتوان ذکر کرد که افزونه موجود 50 درصد کمتر از نمونه خارجی افزونه منابع مصرف میکند. با توجه به زمان انتشار نسخه خارجی افزونه میتوان به جرات

ادامه مطلب